Year:
    Dec.2012
    18

TP-Link wint Tweakers Awards 2012 in de categorie Beste netwerkapparatuurfabrikant

TP-Link wint Tweakers Awards 2012 in de categorie Beste
    netwerkapparatuurfabrikant

Keuze van Tweakers community gebaseerd op de TL-WR1043ND router

Hofheim am Taunus – 17 december 2012 TP-Link , wereldwijd leverancier van netwerkproducten, heeft de Tweakers Awards 2012 gewonnen in de categorie ‘Beste netwerkapparatuurfabrikant’. Deze award is toegekend door de community van Tweakers, op basis van de TP-Link TL-WR1043ND gigabit router. Tijdens de jaarlijkse Tweaker Awards kunnen bezoekers van Tweakers in een aantal categorieën hun stem uitbrengen op de, in hun ogen, beste producten en dienstverleners van het jaar. Bijzonder aan de verkiezing is dat bezoekers van Tweakers niet alleen kunnen stemmen, maar ook zelf de lijst met genomineerden samenstellen. Tweakers is met meer dan 3,5 miljoen unieke bezoekers en 90 miljoenpageviews per maand de grootste elektronica- en technologiewebsite van Nederland.

“We zijn uiteraard erg blij met het winnen van deze award van Tweakers. Vooral omdat het nu eens geen Award is die door een jury is toegekend, maar dat het de Tweakers-bezoekers zelf zijn die op ons hebben gestemd. De stemmers zijn hoogstwaarschijnlijk ook allemaal TP-Link gebruikers en dat geeft aan hoe tevreden zij over TP-Link zijn!”

De TL-WR1043ND van TP-Link is de scherp geprijsde en meermaals bekroonde Ultimate Wireless N Gigabit Router. Het is een  wireless access point en 4-poorts Gigabit-switch ineen. Met de TL-WR1043ND kan een draadloos netwerk worden opgezet met snelheden tot 300 Mbps. Dankzij de vier Gigabit Ethernet-poorten kan de router tevens in een bedraad netwerk ingezet worden. Via een extra USB-opslagpoort kan USB-apparatuur aan de router worden aangesloten, bijvoorbeeld een USB-schijf of –stick. Ook kunnen alle gebruikers van computers die zijn aangesloten op de TL-WR1043ND draadloos gebruikmaken van dezelfde printer/scanner in het netwerk.

WEBSITE

NIEUWS

PRODUCTEN

OVER TP-Link

Over TP-Link

TP-Link is een wereldwijde leverancier van netwerkproducten, beschikbaar in ruim 100 landen en met miljoenen klanten. Het bedrijf is marktleider in China en streeft naar innovatieve R&D, effectieve productiemethoden en strikte kwaliteitsmanagement. TP-Link levert draadloze routers en adapters, draadloze access points, 3G-routers, ADSL-modem/routers, Powerline-producten, IP-camera’s, printservers, SOHO/MKB-routers en SOHO/MKB-switches. Voor meer informatie: www.tp-link.com/nl/.

Noot voor redacties:
    Voor hoge resolutie beeldmateriaal en overige informatie kunt u contact opnemen met onderstaande contactpersonen.

Contactgegevens:

TP-Link
    Dan Beach
    Skype: Dan.Beach
    dan.beach@tp-link.com

The Communication Force
    Anke van de Vliet
    Tel. +31 (0)23 - 56 56 850
    ankevdv@communicationforce.com

From United States?

Get products, events and services for your region.